Lid aan het woord: Thomas Ganzevles van Frescon Online Branding

Geplaatst op 07-04-2022  -  Categorie: Algemeen

MKB-lid aan het woord: Thomas Ganzevles van Frescon Online Branding

 

Als echte Deventenaar heeft Thomas Ganzevles al aardig wat contacten in de stad. Toch werd hij lid van MKB Deventer om een groter netwerk op te doen. “Ik heb ruim vier jaar geleden het online-marketingbureau Frescon Online Branding overgenomen. Als startende ondernemer is het altijd goed om je te laten inspireren door andere ondernemers,” aldus Thomas.

Netwerk verbreden

Thomas Ganzevles netwerkbijeenkomsten zijn een thuiswedstrijd want Frescon zit net als MKB Deventer in de Gasfabriek in Deventer. Thomas woonde al verschillende lezingen bij, georganiseerd door MKB Deventer. “De online sessie over online privacy was inspirerend.” Hier vertelde een interessante spreker over de gevaren van hackers en hoe je hen voor kan zijn. Hij vindt het een groot voordeel dat zo’n online sessie niet een hele dag in beslag neemt. “In een half uurtje ben je op de hoogte van een belangrijk onderwerp. Zeer efficiënt, want zo kan ik snel mijn dagelijkse werkzaamheden weer oppakken,” aldus Thomas.

 Gebruik van lidmaatschap voordelen

Thomas maakt veelvuldig gebruik van verschillende lidmaatschap voordelen. Hij raadt dan ook zeker aan om lid te worden van het MKB Deventer en gebruik te maken van de vele voordelen die MKB Deventer te bieden heeft. Zoals de volgende vier:

  1. Sporten met korting. Bij veel sportscholen en verenigingen krijg je korting op je abonnement bij vertoning van je lidmaatschap. Thomas: “Ik zwem regelmatig bij de Scheg in het buiten- of binnenbad voor een lager tarief.”

  2. Het MKB Deventer magazine waar onder andere nieuwe leden in vermeld staan. “Zo kom ik in aanraking met nieuwe ondernemers. Sommige van hen stuur ik weleens een LinkedIn-berichtje om kennis te maken,” vertelt Thomas.

  3. De subsidies en trainingen. “Vorig jaar heeft Frescon subsidies gekregen voor trainingen en daar heeft MKB Deventer het voortouw in genomen en de markt over geïnformeerd. Als ik geen lid was geweest, had ik dat waarschijnlijk niet geweten.”

  4. Workshops en netwerksessies van het MKB Deventer. Thomas heeft nog een goed idee: “Ik zou het best leuk vinden om met andere marketingbureaus die ook lid zijn van MKB Deventer een sessie bij te wonen. Om bijvoorbeeld tip en tricks uit te wisselen. Je bent dan wel concurrenten van elkaar, maar je zou bepaalde thema’s wel kunnen bespreken om zo te leren van elkaar.”

 

Lijkt het je leuk om ook een workshop bij te wonen? Neem dan een kijkje in onze agenda of stuur ons een bericht!



 
onderkant-banner-skyline-deventer